Saturday, September 11, 2010

AMARAN AKHIR

Assalamualaikum teman-teman seperjuangan sekalian.

Mohon kerjasama kepada semua pelajar yang mana no matriknya tertera di bawah supaya menghubungi / menghantar assignment kepada tuan Hj Alis Bin Puteh dengan SEGERA;

202081, 202083, 202205, 202217, 202221, 202227, 202233, 202254, 202255.

Sekian, terima kasih.

9 comments:

Muhamad Abdul Rahman 202110 said...

subhanallah...

ust fendi keno call demo2 nie...

perlu ko ana letok namo2 utk senang nok cam?

selamat hari raya

MINIE'S BLOG said...

untuk sahabat2 sekalian...buat la assignment tu sementara tempoh masih ada. buat jerr...

Mohd efendy Bin Hj.Daud said...

keno pakat alert laa dengan blog...jarang-jarang keno bukak jugak.....

kalu tak ... tutup aje blog.

Muhamad Abdul Rahman 202110 said...

ana rasa molek sapa2 baca blog nie inform segera kt nama2 nie sbb rasanya kebanyakan mereka nie x sepatutnya terlibat dalam 'masalah' nie...

1. suzana abd rahman
2. rosmawaty mamat
3. raja asnaliza raja hassan
4. wan abu bakar wan mahussin
5. rabi'atul adawiyah ismail
6. khairul anuar ibrahim
7. mohamad yusof hussin
8. noraida kasim
9. rosman che ishak

mana2 ada no contact, mohon segera hubungi...

ust fendi, minta budi bicara en alis 'tangguh' apa2 tindakan sbb ana jamin nama2 nie x tahu...

insyaAllah minggu depan kelas mula, kat situ nanti boleh inform.

p/s: maaf sbb dedah nama2 nie...

ust.aries said...

no komen..
cuma nk bg motivasi kat depa nii..

"GAGAL UNTUK BERUSAHA,
BERMAKNA BERUSAHA UNTUK GAGAL "

Noor Laila Kasmawati bt. Muhammad Zain said...

askm...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR DAN BATIN...sy nak minta ruang skit...sabtu ni (25/9) n sabtu depan (2/10) adalah hari belajar bagi kami di meheliah( mungkin ada dikalangan guru di sekolah lain juga mengajar) disebabkan menggantikan cuti hari raya. jadi...persoalannya...bolehkah kami memohon cuti belajar dari sekolah? atau pihak PGSABK ada alternatif lain?

Muhamad Abdul Rahman 202110 said...

emmm semua skolah YIK belajar pd 2 hr sabtu tersebut...

jadi kena pilih samada ambik cuti ke kuliah atau mohon pelepasan dengan mudir....sekadar cadangan.

Akmanizam bin Mat Jusoh @ Abdullah said...

Ana dah tanya kat pejabat MMP, ada peruntukan untuk cuti belajar, cuma isi borang dan lampir dengan bukti (surat atau jadual kuliah)

zulhabrinarifin said...

sy pohon doh cuti..isi borg cuti & lmpirkn skali jadual kuliah...bereh...sbb sblm ni pun ramai guru2 lain wat gitu...krani yg tlg wat..