Thursday, March 4, 2010

Kemaskini Tugasan : Peringatan Terakhir

PENTING.

Salam,

Sila pastikan anda telah mengemaskini tugasan-tugasan yang sepatutnya.

1. Blog
Foto dan nama, upload buletin, rekod blog (hantar menggunakan e-mel) dan lain-lain.

2. Ms Publisher dan Ms Access
Sila poskan hardcopy (bercetak) sekiranya anda belum hantar lagi.

Untuk tugasan dan pertanyaan berkaitan tugasan, sila gunakan e-mel : nanz1184@gmail.com SAHAJA.

Lain-lain urusan anda boleh guna : nan1184@uum.edu.my

Sekian

16 comments:

Hazmiza said...

mksdnye semua assignment termasuk blog report kn antar sblom 13 mac??

Anonymous said...

Hazmiza,

Blog report aje.

Lain lah kalau anda belum hantar assignment lain tu!

Hazmiza said...

mcmane plk ngn blog?criteria yg cik nan nk lam blog 2 pn last date 13 hb jgk ker?

mohd khairulnaim bin abd majed (202278) said...

Termasuk blog report ke cik hasnan?

H. Hasnan said...

SEMUA TUGASAN tarikh akhir 13 Mac 2010.

MURNIMUSTAPHA said...

Saya tak faham pasal myclassyik record? Saya kena catat bila, masa saya masuk blog my classyik ke? Macam mana nak check semula?

faizahanim said...

Assalamualaikum
En Nan,saya pun tak faham dan tak tahu macam mana nak tulis report tu?
Kalau tak buat boleh ke? Berapa markah kena potong?

H. Hasnan said...

Laporan Blog

Salam,

Ramai yang dah hantar report blog. Cuba tanya daripada rakan-rakan tersebut.

fahmi el-shubrowi said...

salam..mm,bleh ke cik nan bgtau sapa yang dah hantar mungkin kitorang boleh bertnyakan diorang..saya pun krg faham pasal report blog..apapun,lawat2 lah blog saya ye cik nan hehe..salam

adlifadhly said...

salam cik nan. saya dah hantar report. tp tak tahulah ia bersesuaian dengan kehendak assignment. sbb saya tak tahu siapa yang dah hantar assimnet tu

MURNIMUSTAPHA said...

Saya telah menyiapkan separuh dari yang diminta oleh En. Nan. Tapi tentang rekod myclassyik tu je yang kurang faham sebab kena masukkan topic? Topic yang En.Nan minta tu tentang apa yang saya komen di blog myclassyik ke?

Hasnan Hassan said...

Murnimustapha,

Contoh rekod blog ada dalam folder Week 6. Saya dah beri penjelasan dan tujuk kat kelas.

Anda datang tak hari itu?

Salam Ukhuwwah... said...

salam en hasnan

saya sudah sent tugasan manual blog.segala kekurangan dan kelemahan, saya mohon kemaafan.
sekian terima kasih.

Normadati Mat Kail said...

salam

saya dah send tugasan manual blog.sekiranya diterima, harap En.Hasnan maklum .takut x sampai.
tQ..

Norzaimah Binti Semsudin said...

En nan...norzaimah semsudin pun dah send blog report...tolong info if dah sampai...risau tak sampai

siti norfadelah said...

Saya masih dalam proses lg..insyaallah sempat siap