Sunday, March 21, 2010

JADUAL PENGAJIAN

1. SGDT 4013 - TEKNOLOGI & INOVASI DALAM PENDIDIKAN
(Prof. Madya Dr. Ahmad Jelani B. Shaari)

JUMAAT : Mulai Jam 8 Pagi - 12 Tengahari dan 3 Ptg. - 5 Ptg.

2. SGDE 4013 - PENTAKSIRAN PEMBELAJARAN
(Dr. Mohd Isha B. Awang)
SABTU : Mulai Jam 8 Pagi - 12 Tengahari dan 2 ptg. -4 Ptg.

8 comments:

Nurul Adilah Che Cob 202131 said...

salam, x leh ke mintak kelas stat 8.30 pg.. kul 8 tu kalut sgt kalu tgh bndr kbg kerian tu..

Hazmiza202057 said...

ok la start klas kul 8..time tu org br bgn tdo,xkuar umah lg..jln pn xjam lg..

ROSMAINI BINTI MOHAMAD said...

aduhai...sianla kt kami yg duk jauh ni..xleh ke klu start pkul 8.30?

cherahmah73 said...

Salam semua...
Rasanya elok start jam 8.30 sbb ada juga kekawan kita yang dok jauh nun di sana.Maklum le,org p'puan bimbang gak keluar awal2 pagi kan.. tapi klu t'paksa nak buat camne..

Oppss..lupa nak tanya ttg kwsp.kalu kat K.Krai, pihak kwsp nak segala salinan dokumen yang b'kaitan disahkan dulu. macam mana pula kat kb?

edayie said...

assalamualaikum....
pasal kelas baru tu,x leh ke start kul 8.30pg.we all yg duk jauh ni ssah la ckit......mintak dpt perhatian la. cian kat kitaorg yg jauh2 nie like t.mrh, k.krai, p.puteh, jeli etc...

Norzaimah Binti Semsudin said...

if stat awal lagi bagus...pgi dah nak cerah tapi if stat lambat lagi lambat balik...lagi bahaya sebab dah nak gelap...lagi bahaya

Mohd Efendy said...

Salam.
jadual yang terbaru ni adalah keputusan pihak UUM. Cuma kita masih ada ruang untuk bincang...mungkin kalau nak balik awal, kita boleh singkatkan masa rehat tengahari....

Saya juga ingin mengesyorkan agar kita boleh tamat awal supaya kita ada ruang untuk berbincang tentang tugasan...baru tok lorat nak balik...

fatmakohot2 said...

bagi sy, kt try dl hr prtama kul 8 pg. lps tu kt bice dgn lecturer, rsnya demo tu fleksibel...kt stat lewat ct..dn blk awal ckt...