Monday, March 1, 2010

Tonton Jangan Tak Tonton

Salam,

Jom kita berhibur setelah penat menghadapi exam.



15 comments:

Hazmiza said...

dasyat la..hang tuah g clubbing..

ZAITON MOHAMAD NOOR said...

kalau tak lulus spm..mai sini...cikgu zaiton ada..s/u spm paling berkaliber..boleh adjust blaka...kah...kah...kui...kui...

Mohd Aifiezul said...

Ala...Blaja kalu study hard saje, x jadi apa... Loni perlu bijak study, study smart...

noor zalena mat zali(202111) said...

ye la hasmiza..gi clubbing2. ingat ke kwn sy je gi clubing kat Bangsar masa kat UM dulu.masa hang tuah pun ada ka..
eh...ngapa hang tuah cakap kedah..bukan melaka...mushkil...mushkil

Sity Aizah said...

hehehe...kelakar sungguh video tu..Dr Izam dan En. Ramly patut tengok video ni sebab suara dalam video ni mirip suara depa..Lagipun kat dalam kelas depa suka berlakon.Tu yang syoknya kelas depa..Jgn marah ye Dr. Izam dan En. Ramly..

Ridhuan said...

huhu...hang tuah tak lulus spm....mesti cikgu dia x praktikkan ICT DALAM P&P...

pengurusan buku teks said...

hang tuah takpe tak lulus, sbb masa tu takde syarat kelayakan untuk dapat kerja

IRMANIZA IBRAHIM said...

tersengih sorang-sorang tengok koleksi video yang cik Nan muat kan ni.

Rafikah Abdul Rahman said...

best loghat utara nih

Arwa Dina Ghazali said...

kelakar la...gelak sorang2

:: norsyida_hasim 202097 :: said...

zmn dlu2 dh ade club ek?
musykil2 heheh

shahida said...

tu la psl...konpius aku...mesti tok aku xprnh join hangtuah dulu

zulhabrinarifin said...

hhmmm...lawak sungguh hang tuah x pas spm...dia x amik bm julai ker???

Fatma Mahmood(202212) said...

hilang tension tengok hang tuah ckp loghat kedah... kalu kecek klate gano la jadinya...terhibur sungguh..tima kasih en Nan..

Munirah Binti Embong said...

gelak sampai tergolek-golek...hahaha..