Tuesday, February 23, 2010

Ruang KOMEN Telah BERFUNGSI Semula

Salam,

Ruang 'komen' dalam blog 'myclassyik' telah beroperasi semula.

Masalah teknikal ini telah boleh diatasi dan saudara/saudari dialu-alukan untuk menyertai apa jua sembang-sembang blog ini di minggu penghujung blog ini akan beroperasi.

Untuk makluman, cara untuk pos komen ini lain dari cara dahulu, pastikan anda mencuba. Bila 'security message' terpapar, sila klik "NO". Ia memakan masa (2/3 saat) untuk komen itu dipaparkan. Klik 'refresh - ikon disebelah URL.

Selamat menduduki peperiksaan akhir.

Sekian.

27 comments:

Hasnan Hassan said...

Test run (uji lari) untuk lomen blog 'myclassyik'

Rafikah Abdul Rahman said...

berdebar2 nak exam sok luse nie....kngkwn dah ready semua kot..

Hasnan Hassan said...

Adienur,

Cuba ini : signin - setting - comment - comment form pilih 'pop window.

Cuna tukar setting ini, harap-harap kawan boleh komen.

H. Hasnan said...

Adienur,

Kalu tak boleh lagi, e-mel kat saya username dan password. Mungkin saya dapat membantu.

Saya dah pergi ke blog anda tetapi memang tak boleh komen.

H. Hasnan said...

Ikah,

Tolong sampaikan kepada kawan-kawan semua:

Dalam folder nota minggu lalu (Week 6) ada satu fail bernama "E.learning di sektor awam". Saya tak bincang bersama kelas berkaitan tajuk tersebut.

Sila BACA!!!

Aizah said...

Salam semua,

Kawan2 tengah study ke? Berdebar-debar nak exam dah...kalu lah masa boleh di lambat-lambatkan...

noor zalena mat zali(202111) said...

salam..En.hasnan doakan kami berjaya.....thanks for everything

Rafikah Abdul Rahman said...

En.Nan,
terima kasih dgn makluman itu.

kengkawan,let's read e-learning in private sector. confirm masuk exam..


thanks again en.nan

NurulHuda Mohd Adanan (202112) said...

a'kum...
en nan.... nota week 6 saya xde.. tlg attach kat saya .... nurulhudaadanan@gmail.com

Rafikah Abdul Rahman said...

salam en.Nan,
saya dah check,saya & kwn2 xada pun note tue, hrp sgt en.Nan attach kat email saya (rafikah10@gmail.com)atau attach kat blog ni aje..hehehe

tq en.Nan

Anonymous said...

Salam semua,

Sesiapa yang tak ada nota tu dlm folder "Week 6" bermakna dia/mereka tak datang kelas pada minggu lalu!

Kawan lain semua ada.

Rafikah Abdul Rahman said...

anonymous,

saya dtg tau. yg ni "sedut" dr laptop ker yg potostat tue? kalo dari laptop mmg xsempat copy hari tue.
alamak tlg en.nan

azizawati said...

askum, en nan...
tq kerana dah ajar kami..dah byk ilmu yang kami dah dapat..doakan kami agar dapat jawab exam...'
soalan tak susah kan???

Hasnan Hassan said...

IKah,

Folder 'Week 6" dari laptop yang di depan kelas. Ramai yg dah copy.

Mesti ada Folder 'Week 6" untuk final ini.

fahmi el-shubrowi said...

salam..banyok kijo weh d skoloh..xde de nk baco..nk jwb gpo dh la..xdok soale boco ko..klu ad mai oyak ko gak etek..

Rafikah Abdul Rahman said...

En.Nan.

dikesempatan ini saya pun nak ucapkan terima kasih byk2 atas kesabaran En.Nan mengajar kami ICT dalam pendidikan. Daripada xreti buat blog dah tererla jugak w/pun xlawa sht..Jasamu tetap dikenang.

zuriah said...

salam, selamat menempuhi peperiksaan akhir pd 26 dan 27 feb nie..... selamat berjaya....

Sity Aizah said...

Salam En. Hasnan,
Kepada kawan-kawan yang takde E-Learning Sektor Awam tu bolehla buka blog saya, insyaallah bleh download dari situ. Good Luck and all the best to everyone....

Hasnan Hassan said...

CT Aizah dan kawan-kawan,

Bukan e-learning sahaja tapi semua fail di folder "Week 6"

Good Luck.

hazlinaomar said...

kepada semua kengkawan....selamat penempuh peperiksaan... buat yang terbaik....insyaallah perjuangan kita pasti diiringi dgn kejayaan!!!

hazlinaomar said...

en.nan, terima kasih bebyk atas semua ilmu yang dicurahkan. harap halalkan segala ilmu dan rasa macam nak continue lagi kelas ni sbb byk skill baru yang dapt dipelajari bagi orang mcm saya ni.shukran jazilan kathiran....harap2 tu soalan tak susah lah ye

Anonymous said...

exam dah habis,tapi x lah rasa tenang sangat coz duk fkir bab keptsannya lak!

Anonymous said...

exam dah habis,tapi x lah rasa tenang sangat coz duk fkir bab keptsannya lak!

norlailani said...

terima kasih kepada en hasnan atas segala ilmu.

nor asima said...

assalamualaikum

semoga ilmu yang dipelajari "laisa fil kutub au kombuter lakinna fissudur ila akhir haayat." betul tak ayat dalam bahasa arab tu, ustazah2?

Mohd Shafawi said...

Seronoklah tengok gambar kekawan kita masa exam hari tu. Terima kasih En Nan coz ambik gambar kitaorang. Paling penting ada gambar saya. Thanx! Moga semua dapat result yang best! Tima kasih pada us Afifi coz bagitau tadi ada gambar baru yg En Nan masukkan.

♥ Funna ♥ said...

awak, nk tanye mcm mane nk wat comment box berfungsi balik..sbb blog saya org xleh nk comment la...please please help me..i need ur help..huhuhuhu