Wednesday, February 10, 2010

Pembentangan Tugasan/Projek

Salam,

Sila ambil maklum bahawa pembentangan tugasan Ms Access, Ms Publisher dan juga Blog akan diadakan pada minggu ini dan minggu depan.

Setiap kumpulan mesti menyediakan dua (2) pembentang untuk setiap tugasan. Saya menyerahkan pemilihan calon pembentang (bernasib baik) mengikuti muafakat dan kebijaksanaan anda dalam kumpulan berkenaan.

Kumpulan yang dimaksudkan ialah kumpulan dimana anda menulis nama untuk menyalin sofcopy ke CD. Setiap kumpulan mempunyai lebih kurang 20 pelajar.

Semua pelajar mesti bersedia kerana saya juga akan memilih calon secara rawak untuk pembentangan ini. (yang mana tidak terpilih oleh kumpulan)

Sekian.

12 comments:

noor zalena mat zali(202111) said...

Salam ..En hasnan...
kalau start minggu depan boleh...nanti nak jumpa ngan group lagi..nak discuss.
nak bentang guna laptop ke ni...
aper kata en. hasnan terangkan cara untuk perbentangan pada minggu ini.Baru sempat discuss ngan ahli kumpulan.
harap En hasnan pertimbangkan.

salinamts said...

kumpulan baru je ditubuhkan.tak sempat nak letak nama lagipun.dah nak kena buat presentation....publisher dan access pun tak siap sepenuhnya lagi.tak copy pun lagi.macam mana la kitaorang nak present...baru dapat info ni.en hasnan kata nak publisher dlu.kalu publisher tu sempatla kut...access tak sempat siap lagi ni....dah buat tapi tak siapla sepenuhnya lagi...tolongla en hasnan jgn seksa kami...minggu depan ok skit?harap sangat jasa baik en hasnan ye.

Hasnan Hassan said...

Salinamts,

Kita pilih yang sudah siap untuk present.

Hasnan Hassan said...

Noor Zalena,

Kalau tugasan buat dalm kumpulan kita present kumpulan. Kalau individu kita present individu.

rosmawaty mamat said...

assalamualaikum en.nan,
saya baruje baca maklumat terbaruni, terkejut sangat, ingatkan takde apa-apa dah, ni kena buat presentation pulak, sekolah saya dah cuti hr ni, kawan-kawan satu group hr jumaatni baru jumpa, takleh ke kalu tak present?kita pakat wak ujian finalje, sila pertimbangkan usul saya ni ye...

Hasnan Hassan said...

Rosmawaty

Present biasa aja. Macamana anda buat tugasan cerita balik aja. Tunjuk cara bagaimana nak buat. Kan dalam kumpulan tu ada yang hebat - suruh aja mereka.

Kita kongsi ilmu yang kita ada dengan rakan-rakan.

Adalah anda nak present jummaat ini? Saya boleh beri ruang.

Mathny said...

Ha????Ada presentation???...x siap pun lg...baru hari ni dapat buka blog...kekawan sama group pun, ntah diorang tahu tak pasal ni....kami dari sekolah yang berbeza la En.Nan...x sempat berkumpul pun...

Akmanizam bin Mat Jusoh @ Abdullah said...

Ada pembentangan? Redha je lah. Mudah-mudahan ada ahli kumpulan yang sanggup. Cikgu Abdul Rahman bersedia lah ya, enta je yang paling berani...

Mr M said...

NAME : M ATAR SHAMSI BIN YUSUF @ MAT DAUD
NO MATRIX : 202230

ROSMAINI BINTI MOHAMAD said...

saya pun baru je baca pasal presentation ni...xsiap pun lg tugasan tu. alahai penatnya!

Mr M ATAR said...

saya minta maaf sebab salah post comment.. sebenarnya saya nak hantar nama untuk daftar url blog.. tq

noor zalena mat zali(202111) said...

En nan.ada tak manual access pelajar lain yang baik hati nak dibuat rujukan.Saya dah buat. maklumlah buat sendiri....tapi tak jadi.no tel kat report 2 tak keluar e. nan .jadi xxxxx. camne 2 .